Veel gestelde vragen

Hoe kan ik wijzigingen op mijn verzekering doorgeven?

Hoe verloopt de betaling?

Ik wil de automatische incasso ongedaan maken, hoe moet dit?

Wat is de ingangsdatum van de verzekering?

Binnen welke termijn dien ik de verzekering te registreren?

Welke voorwaarden zijn van kracht?

Ik heb geen registratiebevestiging per e-mail ontvangen, wat moet ik doen?

Hoe kan ik schade melden?


Hoe kan ik wijzigingen op mijn verzekering doorgeven?

U kunt deze mailen naar wijzig@actua.org of u kunt deze per post aan ons versturen. Ons postadres is: postbus 849, 3000 AV Rotterdam.

 

Hoe verloopt de betaling?

De betreffende premie kunt u via deze registratiesite betalen via éénmalige automatische incasso of iDEAL. De maandelijkse premie welke betrekking heeft op het Actua Vip Service Plan voor Telecom kan alleen d.m.v. een doorlopende automatische incasso worden voldaan.

 

Ik wil de automatische incasso ongedaan maken, hoe moet dit?

U kunt contact opnemen met uw bank om de geïncasseerde premie terug te laten storten binnen de hiervoor geldende maximale stornoperiode van 60 dagen.

 

Wat is de ingangsdatum van de verzekering?

Dat is de datum dat u het verzekerde product in uw bezit heeft. Over het algemeen is dit de datum van aankoop; echter wanneer het product later wordt geleverd, dient deze datum te worden geregistreerd.

 

Binnen welke termijn dien ik de verzekering te registreren?

U dient uiterlijk binnen 30 dagen na de ingangsdatum de verzekering te registreren. Hierna kan uw product niet meer worden verzekerd.

 

Welke voorwaarden zijn van kracht?

De betreffende voorwaarden vindt u op deze website onder kopje 1 Wat is het Actua Vip Service Plan?  Mocht u vragen over de voorwaarden hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@actua.org.

 

Ik heb geen registratiebevestiging per e-mail ontvangen, wat moet ik doen?

Kijk in uw e-mail box of de mail niet bij uw ongewenste e–mail terecht is gekomen. Indien u geen registratiebevestiging heeft ontvangen, kunt u onder vermelding van uw volledige adresgegevens en, indien bekend, uw polisnummer een e-mail sturen naar: info@actua.org.

 

Hoe kan ik schade melden?

Via onze website http://schade.actua.nl kunt u eenvoudig uw schade digitaal melden of een schadeformulier downloaden.